Ansökan är nu öppen till MÅ-BRA program och till Elisabeth Hedins minne.

Nu kan du som är medlem i någon av våra bröstcancerföreningar söka plats till våra rehabveckor på Masesgården Hälsohem i Dalarna och på Lydiagården i Höör. Du kan även söka bidrag för ökat välbefinnande till Elisabeth Hedins minne.

Bröstcancerförbundet

Publicerad 24 februari 2024

MÅ-BRA program

I år erbjuder vi: LEVA- och MITT I LIVET-veckor på Masesgården och en vecka på Lydiagården i Höör.

Gemensamt för dem alla är fokus på återhämtning – genom samtal, avkoppling, medveten kost och fysisk aktivitet som passar just dig. Här har många av våra medlemmar hittat tillbaka till livsinspiration, lugn och glädje under årens lopp.

För att få söka till våra rehabveckor måste du ha varit betalande medlem de senaste två åren, det vill säga 2023 och 2024. Varmt välkommen att ansöka!

Elisabeth Hedins minnesfond

Medlemmar har möjlighet att söka bidrag för ökat välbefinnande som exempelvis inköp av baddräkt, bh, peruk, tatuering av ögonbryn eller friskvård.

Ansök senast 31 mars!

Ansök här